Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Anne Romeijn - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Anne Romeijn - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

05 Januari 2013 | Nederland, Baarn

Daar is hij dan, mijn eerste blog vanuit het warme, zonnige Bonaire! De afgelopen weken ging ik er steeds meer tegenop zien om te vertrekken... Het afscheid nemen op Schiphol, maar ook de dagen ervoor vielen me niet mee. Gelukkig heb ik 2 lieve vriendinnen die me opvrolijken als dat nodig is, wanneer dan ook!

De vlucht duurde laaaaang, en in Abuba moesten we 't vliegtuig uit en een uur wachten voor vertrek naar Bonaire. Maarrr... Dan is daar na 12,5 uur vliegen het moment dat je uitstapt op het eiland waar je al zo lang van droomt! Heerlijk, de deuren van het vliegtuig uit, een fijne tropische wind en heerlijke temperatuur!

Na een taxiritje naar ons mooie paleisje hebben we ons even opgefrist, zodat we nog even kralendijk in konden. Wat een leuke boulevard, heerlijk weer en fijne sfeer was daar! Nog lekker wat gedronken in een leuk tentje en om een uur of 11 (bij jullie dus 4 uur) moe ons bedje in gedoken. En dan tóch merk je dat gekke tijdsverschil van 5 uur... Hoe moe ik ook was, slapen ging niet zoals verwacht.. Zal vast gauw weer bijtrekken!

Net hebben we een heerlijk ontbijtje gegeten en zometeen lekker boodschapjes doen en praktische dingetjes regelen.

Heel veel liefs vanuit een zonnig en warm Bonaire!

Ps: iedereen die iets in mijn dagboek of het geweldige fotoboek geschreven heeft, super bedankt!

  • 05 Januari 2013 - 14:35

    Nesibe:

    Anneeeee!

    Wat leuk om een berichtje te lezen! Ik moet wel een beetje lachen hoor:) Ik zit jou verslagje te lezen vanuit mijn zolderkamer op een grijze en sombere dag, terwijl jij op een heerlijk eiland zit:)

    Het zal vast een heel gaaf gevoel zijn geweest toen je het vliegtuig uitstapte. Ik hoop dat je een te gekke tijd zult hebben!
    We spreken elkaar snel!!

    xxx

  • 05 Januari 2013 - 15:46

    Piet:

    Hoi ANne, de reis zit erop, jetlag eruit poetsen en dan het grote avontuur in
    Wat gaaf en wat zal je dit een bijzondere ervaring geven. Geniet ervan en ik zal je zeker
    Volgen op deze site, leuk. Hugs piet

  • 05 Januari 2013 - 18:10

    Anke Rauch:

    Hé Anne, blij te lezen dat het nu goed gaat met je:)
    Lekker genieten, de eerste week allerlei dingetjes regelen en de rest over je heen laten komen!
    Zoals ik ook al tegen Nardi zei: GENIET!!

    groetjes,
    Anke

  • 05 Januari 2013 - 22:01

    Saskia:

    Leuk! om te lezen, te horen, te volgen allemaal. Zijn wij ook een beetje op Bonaire. Ziet er erg leuk uit en we zijn eerlijk gezegd toch wel een beetje jaloers op die heerlijke temperatuur, dat licht, die sfeer, terrasjes, ijsjes, duiken, strandzand, funchi en purunchi (schrijf je dat zo?) en al die mogelijkheden die jullie nog gaan ontdekken. Leuke mensen ontmoeten die je nog niet kent. Nu nog een fiets. Of drie.

    Heeft Nardi ook een blog, en Jolanda? Mail je me die even door?
    Net als Anke zeg ik: GENIET!!!
    xxx

  • 06 Januari 2013 - 10:59

    Mieke:

    Hoera, Anne is op Bonaire! Wij komen net uit de sneeuw, grappig om vervolgens te lezen over tropische temperaturen... Geniet van deze spannende tijd & dikke kus,
    Miek

  • 06 Januari 2013 - 22:29

    Lucille:

    Wauw, wat klinkt dit heerlijk! Geniet er met volle teugen van!

  • 07 Januari 2013 - 14:04

    Marie-Anne:

    Ja ik ga ook graag naar Abuba ;) wat een reis! Ik vind het SUPERSTOER dat je daar zit en ben er erg blij mee dat je een blog schrijft, dan waait de wind van jou eiland ook een beetje door mijn haar
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

love - believe - music - dream - wish - imagine - hope

Actief sinds 25 Sept. 2012
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 16090

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 05 Mei 2013

Bonaire!

Landen bezocht: