Voorbereiden op het grote avontuur... - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Anne Romeijn - WaarBenJij.nu Voorbereiden op het grote avontuur... - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Anne Romeijn - WaarBenJij.nu

Voorbereiden op het grote avontuur...

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

31 Oktober 2012 | Nederland, Baarn

Hoi Allemaal!

Zoals jullie weten zal ik begin januari vertrekken naar Bonaire, om daar 4 maanden te verblijven! Op 4 januari zal ik in het vliegtuig stappen, en 5 mei kom ik weer terug in Nederland. Samen met mijn reismaatjes Nardi en Jolanda ben ik druk met alle voorbereidingen, wat komt er veel kijken bij zo'n reis zeg!

Maandenlang zijn we op zoek geweest naar een appartementje, en we hebben inmiddels éindelijk iets gevonden. En wat voor iets, wauw! :) Een mooi appartement, genaamd Lyke's Townhouse, ligt in Kralendijk vlakbij zee. 3 slaapkamer en 2 badkamers, ideaal! :)

Een aantal weken terug hebben we ook onze vliegtickets geboekt, vanaf dat moment voelde ons plan ineens écht definitief! Gek gevoel, spannend maar érg leuk!

Inmiddels hebben we ook wat contact met onze stageschool. In eerste instantie zou ik groep 5 krijgen, maar waarschijnlijk krijg ik toch kleuters. Andere uitdaging dus dan verwacht, maar 't is niet anders en leuk wordt het hoe dan ook! :)

Als ik me bedenk dat ik over iets meer dan 2 maanden in het vliegtuig stap, word ik best zenuwachtig hoor! En we moeten nog zooo veel doen voor we werkelijk kunnen vertekken! De rekenminor moet nog afgerond worden, portfolio inleveren, stage afronden... En als we dan terug komen, is het alweer tijd om af te studeren! Hallooo, afstuderen! Wat zijn deze jaren omgevlogen, als alles goed gaat heb ik over een maand of 7 mijn diploma! Ben ik écht Juf Anne!
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt mee bezig ben, eerst maar alles afronden voor Bonaire en er daar een mooie bijzondere tijd van maken.

Als ik op Bonaire zit zal ik jullie via deze blog op de hoogte houden van alle avonturen die ik mee maak!

Liefs,
Anne

ps: Ik gebruik deze blog stiekem ook een beetje om te testen of de mailinglijst en facebook-koppeling het doet.. ;-)

  • 31 Oktober 2012 - 17:15

    Lucille:

    meisjeeee!!
    Fantastisch om weer een blog te lezen...
    Maar nu ben ik de gene die thuis blijft... of nouja, ik reis natuurlijk stiekem een beetje met je mee... wat wordt dat heerlijk, ga zeker meegenieten!
    Geniet van alle voorbereidingen,, die tijd is het spannendst, als je eenmaal onderweg bent gaat het allemaal heel snel...
    Dus geniet met volle teugen;)

    kus kus

  • 27 November 2012 - 15:01

    Kees:

    He hollandse reizigster, je gaat niet eens de grens over als je naar Bonaire gaat alhoewel de wereld er daar toch echt anders uitziet, en ook anders voelt. Altijd wind en warmte, fel licht en altijd zin in buiten. Om te zorgen dat je vooral zorgeloos en onbezorgd naar Bonaire gaat wens ik je toe over alle voordelen na te denken: geen gezeur van je ouders, geen gedoe met broer of zus, geen hond uitlaten en ook geen vaatwas op te ruimen, geen kouwe vingers en tenen. Vergeet het schaatsen, het skieen, de sneeuwpret, de warme open haard en de voice, vergeet het uitslapen op je sublieme zolderkamer waar je niet gestoord wordt door vriendinnen, vergeet dat je kleren gewassen worden en vergeet vooral het oeverloos ge OH van mij, en vergeet het "fijne dag" als je 's ochtends weggaat met een pokkenhumeur want van dat soort opmerking knap je niks op, vergeet bovenal NIET toch aan ons te denken en vergeet NIET je in de loop van je verblijf op Bonaire weer te gaan verheugen op je terugkeer.

    Liefs pap Kees

  • 14 December 2012 - 09:08

    Nesibe:

    Anneee!

    Nog 21 dagen!
    Ik heb helaas geen inspiratie. Jammer dat je zegt dat je daar niks aan kan doen.
    Maar dat snap ik ook wel, want tijdens zo'n nutteloze rekenen-wiskunde college wordt ons verstand wel heel erg op nul gezet.

    Maar Anne je kunt over een paar weekjes lekker op het strand liggen, genieten van het mooie weer en vergeet niet om je huiswerk te maken;)! Ik weet zeker dat Bonaire wel heel inspirerend zal zijn:)

    Ik ga jullie wel missen hoor!
    snik snik.

    Liefs Nesibe

  • 04 Januari 2013 - 16:44

    Kees:

    Ha grote reiziger,
    Als je dit leest ben je waarschijnlijk al op het eiland aangekomen: Volgens mijn klok ben je nu 4,5 uur onderweg, dus halverwege de grote plas. Denk dat je nu blauwe lucht en witte wolkenkoppen ziet, en als je goed kijkt zie je soms golven omslaan of eens een schip voorbij varen met van die witte schuimsporen achter zich aan. Onze wereld is grijs, en stilletjes na je vertrek. Potver3 zeg, dat viel niet helemaal mee. Supertof wel dat je dit allemaal onderneemt hoor. We hebben na je vertrek de 4 meiden uitgenodigd en met zijn allen hebben we nog heerlijk koffie op en nagepraat.

    Wens je heel veel plezier bij aankomst, alles wat jullie moeten regelen moet ook maar gauw lukken en hou je taai als je eens een dippie hebt.
    Dikke zoen, pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

love - believe - music - dream - wish - imagine - hope

Actief sinds 25 Sept. 2012
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 16097

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 05 Mei 2013

Bonaire!

Landen bezocht: